Erwin in Zuid-Amerika

Welkom op mijn reisblog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Hier een allereerste bericht voor de nieuwsgierige lezer. Op dit blog hoop ik zo vaak mogelijk en zo veel mogelijk te posten. Iedereen kan hier zien waar ik heel de dag mee bezig ben en zo nodig dit van commentaar voorzien.

De komende vijf maanden zal ik in Zuid-Amerika gaan rondreizen. In april zit ik in Ecuador, waar ik bij een gastgezin (een moeder met twee kleine kinderen) woon. Hier hoop ik wat Spaans te leren op een school in Quito. Na hier vier weken rond gehobbeld te hebben, vlieg ik naar de Galapagos eilanden. Op de eilanden zal ik vier weken bezig zijn met wat vrijwilligerswerk. Wat dit precies zal gaan worden, weet ik op moment van schrijven nog niet. Na nog een weekje op de eilanden te vertoeven, vlieg ik terug naar Ecuador om daar de komende drie maanden door Peru en Bolivia te reizen. Op twee september zal ik vanaf La Paz in Bolvia terug vliegen naar Nederland.

Veel plezier met het lezen van dit reisblog!

Groet,

Erwin

Reacties

Reacties

Lau

Gewoon omdat ik nu lekker de eerste ben! Have fun! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!